Alla inlägg under januari 2012

Av ina - 14 januari 2012 13:45

Ja så har man gått 2 dagar över tiden och inte någon antydan till att något skulle vara på g ,ja inte mera än det som känts i ett par veckor iallafall. Vaknade med ont i ryggen kl 5 imorse och tänkte nu då men det hade ju gått över när jag vaknade till igen vid halv 9 .....ska ta med mej familjen på promenad kan ju inte sitta här och glo och äta för det är det ända jag gör !Hoppas h*n kommer innan måndag jag har ju gissat på den 15!Ina

Av ina - 8 januari 2012 15:21

Idag har vi utelek i snön, städ o plockdag och bakning (igen:-)) just nu provar vi min julklapp a muffin maker!Ina

Av ina - 7 januari 2012 16:42

Så äntligen fick jag tummen ur och bakade lite bullar! Ute har det fallit stora flingor så nu ska vi ut på promenad med kälken:-) efter det blir det nog ett varmt bad innan vi kollar in Gladiatorerna och chipspåsen!Ha en bra kvällIna

Av ina - 5 januari 2012 13:54

Tjolahopp på er nu e jag tillbaka om kanske bara för just nu.......Idag mår jag inget bra ,huvudvärk och illamående ,hjärtklappning och nästäppa,känns skönt att J snart kommer  hem och att det är en extra ledig dag denna helg! Måste få lite gjort nu om bebis kommer som vi tror nästa vecka ! Ska fixa upp spjälsäng ,köpa ny madrass till den oxå ,packa väska till BB känns som jag skjuter lite på det varenda dag :) men måste nu ! Vi har sagt både J och jag att vi fortfarande inte fattar att det kommer en liten till huset igen ......men ja blir väl så ju fler barn man får kanske nu får man börja om med nattvak och blöjbyte ...jag som har blivit sjukt trött och kan sova hur mycket som helst hur ska man orka gå upp på nätterna!

Ja vi har haft en litet tråkig historia oxå då vår ena hamster blev tagen av katten stackars lilla pip ,men han har levt farligt sen han kom hit då han inte ville vara inlåst i sin bur ,vi har gjort vad vi kunnat med att få buren utbrytningssäkert men ändå har han tagit sej ur och så hände det såklart iallafall DUMMA KATT han är för tillfället hatad av hela familjen J har gett honom namnet mördarkatt men tror nog inte han har något vidare minne över vad han gjort ....kattens instinkt dessvärre .......nu gullar vi för fullt med stackaren som är kvar !


 

                                                Urgulliga smådjur, RIP Pip!


Önskar er en bra dag!


Ina

Ovido - Quiz & Flashcards