Alla inlägg under november 2011

Av ina - 24 november 2011 18:28

                                       Just nu e jag kär i denna låt!





                  Nu ska jag hoppa i ett skönt avslappnande bad ,sen har jag blivit lovad massage det ni!

Av ina - 21 november 2011 13:51

Ja nu börjar reklamen droppa in här .......tänk att man är så speciell när man väntar smått så man blir sponsrad med en hel rad prover av diverse saker :)

    


Men kul är det ju med att se vad de innehåller !


Ina

Av ina - 19 november 2011 19:23

Japp i v 33 nu och bebis ligger med huvudet neråt och det KÄNNS kan jag lova ,har så ont i bäckenet så det känns som bebis skulle kunna tryckas ut närsom helst ,det är inte många steg jag klarar att ta innan jag måste stanna SKA det vara så här 2 månader till så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta ! Har gått upp på pricken 10 kg men som barnmorskan sa jag har dem bara på magen :) Hjärtljuden låg denna gång på 140 .

Så vad har vi gjort på sista tiden då ,jo vi har haft födelsedagar vi har firat först för vår 4 åring och igår var det visst jag som  blev ett år äldre :)

Igår och idag har Hugo uppvisning på breakdansen kanon roligt att se dem och de tycker verkligen det är roligt att dansa ,fullsatt publik på 2 föreställningar är inte dåligt det heller!


Jag skulle egentligen lagt mej i ett varmt bad men det är nog bättre att vänta till J kommer hem så jag inte blir liggandes ..behöver ju hjälp att komma upp .....fy för att bli gammal och ha ont och ha det så här jämt!


Ina

Av ina - 5 november 2011 12:04

 



Vi provade pepparkasfil till frukost idag ,tyckte väl inte det smakade så mycket men med extra pepparkaksbitar i blev det mycket godare !!

Ja ni får vända på huvudet ,,hinner inte gå in och vända bilden ..ska iväg på middag !


Hej från mej! 

Av ina - 3 november 2011 09:46

Oj e visst redan i vecka 30 nu går det visst av bara farten här.....veckans Bm besök gav dessa siffor

fundusmått 31

hjärtljud 142

Mitt blodryck ligger fortfarande lite för högt på gränsen så ev ska jag få en läkarkontroll ..hoppas bara inte det e havandeskapsförgiftning som tar sin början ,,,,,ska hålla koll på svullna fötter och händer ,huvudvärk vilket kan vara svårt då jag mer eller mindre har levt med huvudvärk sen jag blev gravid hmm.....


Idag blir det jobb ett par timmar, Ville ska till frisören oxå och sen blir det middag hos svärmor ,skönt att slippa tänka på vad man ska laga idag :) Ska måla lite ikväll oxå ,några ramar som ska sättas upp med nya fina kort som tagits!

Ska fixa lite här hemma innan jag lämnar otto på dagis för vidare färd till jobb.


Ha en bra dag



  Magbild v 30  


Ovido - Quiz & Flashcards