Alla inlägg under december 2010

Av ina - 31 december 2010 14:39

              ÖNSKAR ER ALLA ETT UNDERBART NYTT ÅR

              SE DET MED NYA ÖGON OCH NYA MÖJLIGHETER,

              GLÖM DET SOM VARIT OCH BLICKA FRAMÅT!

 

 

                

Av ina - 30 december 2010 20:18

Har avnjutit en go sparrissoppa till kvällsmat ....nu ligger vi i soffan jag och de största barnen och tittar på 4ans Eldsjälsgala och spelar Bingolotto då vi hade turen och vinna en lott förra gången...barnen sitter redan och planerar för de alla miljonerna som vi vinner ikväll   ja jag vet precis vad jag skulle göra om jag vann....men tror iallafall inte man blir lycklig över att bli rik ....det finns så mycket annat som gör mej lycklig !!!!!!!

 

 

 

 

                           

 

 

 

Av ina - 27 december 2010 08:07

Uppe tidigt pigg som en mört !!! Åker en sväng till Linköping J och jag idag ..ska handla lite på IKEA och så ska J utöka sitt tekniska museum igen ..hmm en ny bluerayspelare ...då vi flyttat ner ps3 spelaren till Hugos rum så att vi kan få lugn o ro häruppe  

Av ina - 26 december 2010 18:45

Nu är glada julen slut slut slut....nja några timmar är det ju kvar av den men det känns i både kropp och själ att det blivit lååååånga dagar med stoj och stim ,magen börjar göra sej påmind av allt för mycket men god mat fattar inte hur man kan vräka i sej så mycket som man gör ..man äter ju så man kan spy ....har inte blivit så mycket motion heller så det är väl därför man mår som man gör kanske så imorgon kl 8 tar jag min morgonpromenad som jag alltid brukar göra igen !!

Tänkte jag skulle visa lite bilder på våran jul men hittar inte kameran   i röran här ..men vem har tid eller lust att städa ...ska ta en ordentlig rensning på barnens rum denna vecka oxå nu ser det mest ut som om en bomb exploderat i en leksaksaffär   men vad sjutton det leks ju iallafall med sakerna så varför städa undan dem de åker ju ändå ut lika fort igen!


 Nu ska jag vila min trötta kropp ett par minuter i soffan tillsammans med en  

 nybadad otto !!


                                      Ha det bäst

Av ina - 23 december 2010 18:48

Så har vi haft litet julbord här hemma ,nu ligger hela familjen mätta i soffan framför julkalendern om en timme är det dags för Bingolottos uppesittarkväll ,enda gången på hela året som man utsätter sej för det :-) Ute snöar det men här framför julgranen och alla tända ljus är det varmt och skönt det är precis så här dan före dan ska vara!Nu ska vi ge oss på chokladasken som ligger gömd i skåpet:-)

Av ina - 19 december 2010 16:08

Har ni någon julstress ...???? Själv är jag ko-lugn har allt under kontroll   

 

                            Men verkar inte som alla har det !

 

Av ina - 19 december 2010 14:43

Slänger in ett par ord med mobilen när jag lagar mat här eller mat och mat korv me brö blir det:-) Har just kommit hem från att ha varit på gratis bio som det bjöds på idag då måste man ju bara gå :-) otto skötte sej utmärkt på sin biopremiär han så det blr nog flera gånger Toystory 3 var det för övrigt som vi såg nu blir det korv!

Ovido - Quiz & Flashcards