Alla inlägg under augusti 2012

Av ina - 28 augusti 2012 12:30

Här har ni en tjej som direkt efter sina första kryp tag ger sej upp för att klättra :-)

7 månader igår och vågen står på 9 kg,har bara växt 1 cm i längd på 2,5 månad till 71 cm!


Av ina - 27 augusti 2012 21:39

Sitter i soffan o gäspar ,längtar till sängen, men ska bara titta klart på ensam mamma söker ,inget program jag brukar följa men lite kul e det ju när det e en mamma som är från ens egen stad o bor i samma område till på köpet ,har allt sett killarna stå på hennes balkong och filmteam på språng:-)

Ikväll har vi bakat barnen och jag ,2 sorters muffins ,måste ta till vara på äpplena som faller från träden nu :-)

Fall frukt blir till goda äpple muffins

Av ina - 26 augusti 2012 19:28

Nu börjar hösten med mörka kvällar smyga sig på , fick en låda med härliga doft ljus av min mamma :-)
Nu blir det mys med familjen i soffan

Ina

Av ina - 25 augusti 2012 20:38

Jag dricker ur den stora flaskan i kväll :-)

Av ina - 25 augusti 2012 13:46

Blev en blöt promenad hem från stan!!! Nu står regnet som spö i backen ,ska ta o fortsätta städa o plocka här när vädret e som det är men efter regn kommer sol :-) eller hur!

Ina

Av ina - 23 augusti 2012 18:06

Japp det e vad jag gör ,har lagt ut en hel del på Facebook secondhand sida så idag undrar nog grannar vad som försiggår i huset när de kommer o hämtar hemma hos mej :-) mest barnkläder just nu vinterkläder som många e ute efter och jag har faktiskt sålt allt jag lade ut :-)

Jo vi tittar visst mycket på film vi ,kolla in berget av barnfilmer ,nästan 100 st!!!

Av ina - 21 augusti 2012 19:18

Hugo och jag blev sugna på detta

Av ina - 21 augusti 2012 13:29

Har tagit en runda på stan ,tittat efter vad för vinter kläder affärerna erbjuder, men verkar vara än lite tidigt ,men eftersom man har 4 barn som ska ha måste vi ju dela upp köpen lite ,dyra inköp blir det ! Så får börja handla redan nu . Hittade lite till Saga iallafall, hon växer ju ur allt nu :-)
Joakim och jag tog lunch på stan oxå , Inte helt äckligt :-behöver inte äta mera förrns ikväll nu efter den buffén !

Ina

Ovido - Quiz & Flashcards