Direktlänk till inlägg 2 december 2012

söndag

Av ina - 2 december 2012 17:31

Söndag kväll , Ville har just kommit hem från sin fotbolls träning och vi andra tittar på film ,vi har börjat titta igenom våra jul filmer som vi har ,gamla kul Jul kalendrar som Pettson ,Sune, troll tider ,Kaspar i nudådalen med per Oskarsson bla :-) hela helgen har har vi fixat in för julen med att städa och slå in paket ,igår var vi på Kalmar slotts julmässa och avsluta med ett besök på Ikea :-) känns faktiskt juligt då det är vitt på marken precis som det ska :-)

Nu blir det advents fika med lussekatter <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards