Alla inlägg under september 2011

Av ina - 29 september 2011 18:42

Det blev pizza idag till middag hade lovat barnen att vi skulle ha lite Torsdagsmys.

Nu börjar det redan skymma,barnen får vara ute en stuns till sen blir det att mysa vidare i soffan med Halv 8 hos mej! Det är 2a veckan nu som barnen och jag spenderar kvällarna ensamma utan pappa då han jobbar kväll ska bli skönt att ha honom hemma nästa vecka då jag känt av foglossningen rejält idag har det varit rätt bra så då har jag gjort lite här hemma så vi inte får allt till helgen men igår kunde jag knappt gå ska till MVC på måndag så får vi se vad hon säger vet ju att det inte finns så mycket att göra åt detta men kanske får skaffa ett sånt där bälte och ha runt kroppen .



                 Inte så nyttigt men det är ju sallad på iallafall !

Av ina - 19 september 2011 19:28

Har haft en lugn harmonisk kväll:) med barnen ,varit på dansen med Hugo och han gillar det verkligen ,hoppas verkligen att han har hittat sin grej nu ,tror att det är nyttigt för honom att ha något vid sidan av . Fick hem lite kläder som jag skickat efter också ,en överlycklig Otto sitter i soffan i pyjamas ,starwars mössa och vantar ,han kommer nog sova med dem på också :) det behövs inte mycket för att få ett leende från honom alltså!

Märker att hela huset är svart ,ska väl ta tag i det sisia innan soffsittningen ,börja med att tända lite lampor kanske ,sen bädda rent i sängen så man får sova som en prinsessa ,,,,,,ja om busen vill ligga still i magen dvs ,har sin livligaste period nu mellan 20-23 så nu vet vi vad vi ska göra på kvällarna sen   ja man vet ju inte om det håller i sej ,minns inte hur de andra barnen var i magen .


Japp nu kilar jag iväg GO KVÄLL !

Av ina - 19 september 2011 19:22

              IF YOU THINK I LOVED YOU ALL I CAN.

            I`M GONNA LOVE YOU A LITTLE BIT MORE!

 

 

                

Av ina - 16 september 2011 18:02

               


                Syns att Hugo är ett stort fans av Starwars va

Av ina - 16 september 2011 09:21

Fan va jobbigt det är och bli så där panikhungrig MAT MAT MAT äter nu frukost för andra gången denna morgon, bebis verkar vara väldigt girig eller menar hungrig :) tar all min energi som jag stoppar i mej! Nu är jag ju redan i vecka 23 och tycker att veckorna springer fram,sa till en kompis att jag hoppas de veckorna som är kvar inte går så fort jag har inte tid med någon bebis än ju ,har så mycket som jag vill ska vara klart innan h*n :) kommer ,renovera klart hallen,måla spjälsängen,köpa barnvagn ja finns hur mycket som helst att fixa med ,men med foglossniing ,illamående och huvudvärk blir det inte så mycket gjort på än gång direkt men längtar till bebisen gör vi allihop!

Av ina - 9 september 2011 18:11

Nu håller jag på att bli sjuk oxå  :( nyser och det svider i halsen ,stackar bebis undrar nog vad mamma gör när hela magen bara hoppar av en nysning ,får hålla sej ordentligt i navelsträngen kanske :) har fått tillbaks mitt illamående med ,tackar för det ...i 4 veckor fick jag vara utan det ,men går upp i vikt det GÖR JAG som bara den hmm ja konstigt denna gång kan det tyda på något annorlunda ..hmmm är nyfiken men efter jul så vet vi   


Sitter här ensam med mina toast ,barnen ville inte ha så här ska man inte göra sej till alltså ,men men de äter väl när de är hungriga sägs det orkar inte tjata .....


Blir en lugn kväll i soffan snart ,med mina nötter ,imorgon tänkte vi åka till Äventyrsbadet (om jag inte ligger till sängs dvs ) ska till IKEA och köpa en röd fåtölj till hallen oxå ,håller på att fixa till den lite nu ,bildbevis får väl komma när det är klart !


Hoppas ni har det bra !


Ina

Av ina - 3 september 2011 15:06

Snart ska Ina på roligheter!!! VIMMERBY STADSFEST med diverse artister har tagit över vårta lilla torg Danny ,the poodels mm.......hoppas bara jag orkar för min ryggvärk och foglossning är ingen lek för tillfället ,hoppas det finns plats för att sitta för en gravid kvinna !!! Nä ska fixa iordning lite innan vi beger oss ner på middag ,undrar om jag har något i garderoben som jag får på mej ...värre med det, och jag har varit på tok för lat att hinna fixa något oxå jaja ......det blir nog bra !!


Tjingeling



Ina



Ovido - Quiz & Flashcards