Direktlänk till inlägg 19 september 2011

lugn harmonisk kväll ...

Av ina - 19 september 2011 19:28

Har haft en lugn harmonisk kväll:) med barnen ,varit på dansen med Hugo och han gillar det verkligen ,hoppas verkligen att han har hittat sin grej nu ,tror att det är nyttigt för honom att ha något vid sidan av . Fick hem lite kläder som jag skickat efter också ,en överlycklig Otto sitter i soffan i pyjamas ,starwars mössa och vantar ,han kommer nog sova med dem på också :) det behövs inte mycket för att få ett leende från honom alltså!

Märker att hela huset är svart ,ska väl ta tag i det sisia innan soffsittningen ,börja med att tända lite lampor kanske ,sen bädda rent i sängen så man får sova som en prinsessa ,,,,,,ja om busen vill ligga still i magen dvs ,har sin livligaste period nu mellan 20-23 så nu vet vi vad vi ska göra på kvällarna sen   ja man vet ju inte om det håller i sej ,minns inte hur de andra barnen var i magen .


Japp nu kilar jag iväg GO KVÄLL !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards