Alla inlägg under juni 2011

Av ina - 30 juni 2011 19:32

Är så trött ......och känns som att jag tappat all ork , inte konstigt egentligen när man går upp kl 5 varje morgon ,tar upp 3 stackars trötta barn och drar iväg med dem till dagis /fritids kl kvart över 6 för att jag ska hinna med bussen ut till jobbet .....idag blev jag kvar till halv 5 fast ganska lugnt idag eftersom vädret idag inte lockade så många att komma ut och bada ,Nu har jag bara 4 dagar kvar till min semester och jag lääängtar efter att få sova på morgonen (ja ett par månader till iaf ;)

Otto sover på soffan ska säga till J att lyfta över honom till hans egen säng ..sen ska jag lägga mej där istället och titta på Ernst och hans sommar   se om jag orkar hålla mej vaken .....känns inte så lovande faktiskt sova är skönt!!!


Ina

Av ina - 8 juni 2011 20:05

Man kan bara vara gla att man har ett jobb då man får vara mycket i solen ...även om det dessa dagar har varit lite välan med "äcklig värme" men kommer nog slå brunrekord på kropppen denna sommar utan att vara tvungen att ligga och pressa

"I like to work in my shortpants"   


Ikväll var det fotbollsträning för båda grabbarna ,först för Ville och sedan för Hugo ,Otto lekte med Clara medans mammorna pratade ,alltid trevligt att träffas på dessa träningar !


Otto somnade redan för 1 timme sedan ..lär väl vakna om en stund och sen får jag ha han vaken till i natt då Joakim kommer hem säkert, men han får ta sovmorgon imorgon så då blir Joakim glad   


Har hänt en tragisk olycka i släkten också men får hoppas på den bästa utvägen trots allt , hoppet är väl det sista som lämnar en? Vi tänker på dej !


Nähe nu ska jag in i duschen sen se om något av de stora barnen vill gå och lögga sej SJÄLVMANT nä tror inte det ........


Hoppas ni har det bra


Ina

Av ina - 7 juni 2011 19:33

Jobbiga äckliga kletvärme ut ur mitt hus !!! Sitter här och svettas ,blir nog inte lätt att sova inatt,får ta och flytta ner i källarn tror jag !

Av ina - 7 juni 2011 19:23

Fick hem detta roliga paket med produkter ur OBH nordicas sortiment ,en kniv, jättesnygga grytor och stekpanna , fick köpa dem till ett väldigt bra pris då de egentligen skulle kostat nästan 3000 kr (skulle inte köpt dem då) vi har ju mycket av obh:s produkter innan och älskar dem ,de är lätta att använda och leder värme bra vilket gör att man kan få maten att koka utan att köra på fullt på plattan ,lätta att rengöra sedan oxå vilket är ett stort plus då man slipper stå och gno som en galning !


 

Av ina - 5 juni 2011 18:51

Så har vi tagit årets första dopp ,var nog väldigt tidigt i år och förundrades över hur "varmt " vattnet redan var   Den bruna färgen börjar göra sej synlig på kroppen oxå och det tackar man för!!! Måste nog inhandla en ny bikini då den inte riktigt passar i år hmm.....   får bli en runda i affärerna någon dag i veckan ,vill ha en fin klänning till midsommar oxå en vit tror jag .





                                          Min utsikt ikväll!  

Av ina - 4 juni 2011 19:46

Vilka härliga dagar vi har, J och jag slappar på altanen under det stooooora parassollet medans solen ger oss sina sista strålar för idag,sköna sommarkväll!

Ina
Ovido - Quiz & Flashcards