Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

torsdag och jag e tbax!

Av ina - 30 juni 2011 19:32

Är så trött ......och känns som att jag tappat all ork , inte konstigt egentligen när man går upp kl 5 varje morgon ,tar upp 3 stackars trötta barn och drar iväg med dem till dagis /fritids kl kvart över 6 för att jag ska hinna med bussen ut till jobbet .....idag blev jag kvar till halv 5 fast ganska lugnt idag eftersom vädret idag inte lockade så många att komma ut och bada ,Nu har jag bara 4 dagar kvar till min semester och jag lääängtar efter att få sova på morgonen (ja ett par månader till iaf ;)

Otto sover på soffan ska säga till J att lyfta över honom till hans egen säng ..sen ska jag lägga mej där istället och titta på Ernst och hans sommar   se om jag orkar hålla mej vaken .....känns inte så lovande faktiskt sova är skönt!!!


Ina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards