Alla inlägg under februari 2011

Av ina - 28 februari 2011 11:47

                        Mina Tepåsar har fått ett nytt hem!

 

 

 

  

 

Ina

 

Av ina - 26 februari 2011 16:18

  


                          Grattis   på födelsedagen




Av ina - 24 februari 2011 20:31

Så har man snart tillbringat en dag med man och 3 barn nere i ullared det gick väl över förväntan bra ,bara mot slutet barnen blev sådär rastlösa och struntade i allt man sa men lite sånt får man räkna med när man tar med dem hit ! Otto har precis somnat och tror nog vi andra gör detsamma , känns i mina fötter att man traskat runt i ett varuhus flera timmar ,längtar efter en varm dusch!Ina

Av ina - 23 februari 2011 15:07

Så här har jag tillbringat eftermiddagen .....

 

 

     

Av ina - 22 februari 2011 18:32

Nä jag har inte glömt bort att jag har en blogg ..bara varit slö att skriva  

 

Vad har vi sysslat med då ....ja lite allt möjligt men mest ingenting känns det som ,jobb på dagarna och på kvällarna tar vi det så lugnt som möjligt ,ikväll efter maten så har ungarna kollat film och J och jag legat på sängen och bara pratat om livet i allmänhet ...en skön Tisdagskväll med inga måsten typ !

 

På Torsdag ska vi göra något som blir lite av en prövning (och som jag sagt jag aldrig ska göra) VI ÅKER TILL ULLARED MED 3 BARN !!!!! Ja efter önskemål från barnen som har följt tvserien och längtat och tjatat om att få åka dit ....så sa vi då oki , får hoppas på att vi har barn som är duktiga och skötsamma och inte gör så att mamma och pappas humör blir = ARG

 

 

 

Nu ska vi spela kort ha det gott ni alla!

 

 

 

Ina

Av ina - 14 februari 2011 17:47

  

 

Se vilka fina örhängen som jag fick av Ville idag i Alla Hjärtans Dag present, han har gjort dem på fritids gullungen !

Av ina - 14 februari 2011 12:15

                       

 

                  Önskar er alla en glad Alla Hjärtans dag! 

Av ina - 12 februari 2011 18:29

    


Såklart de kan köpas på Gekås vart annars   

 

 

 

Ina

Ovido - Quiz & Flashcards