Alla inlägg under februari 2011

Av ina - 11 februari 2011 19:44

Gäsp ..äntligen kan man varva ner i soffan ...varit i simhallen igen, Hugge tog sitt första simmärke!!! Har just diskat efter maten ,go fläskfile bidde det   nu är jag så trött så tror inte jag kan hålla mej vaken länge till känns det som  ,barnen är också trötta efter allt badande så ska ta och göra iordning dem ,Hugo kom och bad om att jag skulle läsa för han redan nu så han somnar nog tidigt ....Imorgon blir det 9 årskalas hos kusin Malte och sen vet jag inte vad som händer kanske man kan få ett par timmar "bara göra ingenting" i helgen   På söndag är det simskola för ville och fotboll för Hugo igen.

 

Nä nu stänger jag ner locket på denna och säger trevlig kväll på er!

 

 

Ina

Av ina - 10 februari 2011 12:43

NU FÅR DET VÄL ÄNDÅ RÄCKA!!!!!! Drömmen om Vår var just en dröm om vår ....är rejält trött på snö snö snö och kyla nu, hade ju värsta vårruset i kroppen igår ju solen lyste och allt var bara härligt ,barnen tog ju tom ut sina cyklar  men nu är det ju bara att ställa tillbaks dem in i garaget igen och ta ut pulkor och snowracers igen !!! Gah sur   har precis kommit hem efter några km pulsande och dragandes på sovande Otto klump i vagnen så är lagom mör i armar och ben kan jag lova ,ska ta en varm dusch och inte göra någonting mera idag ,Allt är den dumma snöns fel !!!!!!

 

 

 

Hoppas ni har en bra dag ni som älskar detta väder

 

Ina

Av ina - 7 februari 2011 18:39

     

                    Grabbarna testar VH:s hejarklackstrumma

 

 

 

 

  

Finaste pärlplattan ,som tyvärr då lektes sönder några minuter senare   

Av ina - 7 februari 2011 13:11

Seg idag men inte så konstigt ,helgerna bara springer ju förbi !! Igår var det väl aktiviteternas dag simskola fotbollsträning och skridskoåkning ..ingen rast och ingen vila men det är väl så det ska vara i en barnfamilj   skulle lägga ut lite bilder från gårdagen med det blir sen ....ska göra lite mellis till skolbarnen nu.


Ina

Av ina - 7 februari 2011 13:08

Av ina - 5 februari 2011 16:25

Slöar så här på eftermiddagen.Har storstädat och tvättat (torktumlaren går just nu)har hunnit med en fika hos svärmor oxå .Nu har ville fått en kompis på besök ....jag skulle behöva ut och gå en sväng jag men det blåser och regnar ju   iof sej finns det ju inga dåliga väder bara man har bra kläder men jag hoppar den promenaden idag och får hoppas på bättre väder imorgon då vi ska ut till Gullringen igen för att Ville har sin simskola då ,får ta en liten promenad med lille ozzy  

                      Apor i sängen .....vårt nya påslakan     

Ina

Av ina - 5 februari 2011 08:04

Godmorgon Lördag ,regnet smattrar på plåttaket ,ett barn vaket två sovande mannen på jobbet sen tidigt imorse och här sitter jag :)

Blir nog en lugn Lördag men skönt efter en vecka som gått fort . Igår var vi som vanligt nu på Fredagskvällar i simhallen och nu är jag en stolt mamma då Hugo igår simmade 20 meter på djupt vatten   

 

Idag står väl städning på schemat men det är ju ändå inget roligt väder ute ,ikväll blir det melodiefestivalen och lite gott att äta kan jag tro .....Nu ska jag hoppa i gummistövlarna och hämta in tidningen ,sätta mej med en kopp te och en nybakad fralla !

 

 

Ina

Av ina - 3 februari 2011 14:03

                        Så här ser han ut min superhjälte!

 

 

 

  

 

                     Vilken fantasi   

 

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards