Direktlänk till inlägg 9 september 2011

Håller på att bli sjuk.....

Av ina - 9 september 2011 18:11

Nu håller jag på att bli sjuk oxå  :( nyser och det svider i halsen ,stackar bebis undrar nog vad mamma gör när hela magen bara hoppar av en nysning ,får hålla sej ordentligt i navelsträngen kanske :) har fått tillbaks mitt illamående med ,tackar för det ...i 4 veckor fick jag vara utan det ,men går upp i vikt det GÖR JAG som bara den hmm ja konstigt denna gång kan det tyda på något annorlunda ..hmmm är nyfiken men efter jul så vet vi   


Sitter här ensam med mina toast ,barnen ville inte ha så här ska man inte göra sej till alltså ,men men de äter väl när de är hungriga sägs det orkar inte tjata .....


Blir en lugn kväll i soffan snart ,med mina nötter ,imorgon tänkte vi åka till Äventyrsbadet (om jag inte ligger till sängs dvs ) ska till IKEA och köpa en röd fåtölj till hallen oxå ,håller på att fixa till den lite nu ,bildbevis får väl komma när det är klart !


Hoppas ni har det bra !


Ina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards