Alla inlägg den 18 december 2010

Av ina - 18 december 2010 16:07

Vart tog dagen vägen????Redan kväll och mörkt och nu så sitter man här framför tv:n och med datorn i knät igen. På förmiddaggen så tog vi och gick ner till julmarknaden ,gick ett varv men det var samma skit som vanligt ..blev lite godis på vägen hem bara !

Hugo har en kompis här nu, ser dem från fönstret därute när de leker någon form av stuntman och slänger sej ner från snöhögarna hoppas de inte slår sej bara men jag har ju oxå vart barn och vet att vi hoppade från betydligt högre höjder typ garagetak och överlevde,så någon hönsmamma är jag ju inte direkt!

 

Otto har fått överskottsenergi nu märker jag och springer fram och tillbaks i hallen hmm ja det är väl roligt kanske   kanske borde gå ut med han en stund men jag har en sån värk i min vänster fot som kommer och går gör skitont har ingen aning om vad det kan vara ....ont gör det iallafall . Nä ska väl hitta på något kanske så man få lite kul här !

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards