Direktlänk till inlägg 19 november 2011

Så går man in i v 33

Av ina - 19 november 2011 19:23

Japp i v 33 nu och bebis ligger med huvudet neråt och det KÄNNS kan jag lova ,har så ont i bäckenet så det känns som bebis skulle kunna tryckas ut närsom helst ,det är inte många steg jag klarar att ta innan jag måste stanna SKA det vara så här 2 månader till så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta ! Har gått upp på pricken 10 kg men som barnmorskan sa jag har dem bara på magen :) Hjärtljuden låg denna gång på 140 .

Så vad har vi gjort på sista tiden då ,jo vi har haft födelsedagar vi har firat först för vår 4 åring och igår var det visst jag som  blev ett år äldre :)

Igår och idag har Hugo uppvisning på breakdansen kanon roligt att se dem och de tycker verkligen det är roligt att dansa ,fullsatt publik på 2 föreställningar är inte dåligt det heller!


Jag skulle egentligen lagt mej i ett varmt bad men det är nog bättre att vänta till J kommer hem så jag inte blir liggandes ..behöver ju hjälp att komma upp .....fy för att bli gammal och ha ont och ha det så här jämt!


Ina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards