Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Beöver flera timmar!!

Av ina - 27 april 2011 19:23

Ja ....fattar inte vad som händer JAG HINNER VERKLIGEN INTE MED NÅGONTING!!! Har massor som måste göras ,tvätt som ska vikas ,tvätt som ska tvättas ,vinterkläder som ska hängas undan ,fönster som ser förskräckliga ut (titta inte ut när ni hälsar på tack  ) Har en halvmålad altan som jag kämpat mej igenom de timmar som blev över på påskhelgen ,då vi inte var på alla de kalas som vi varit på ..Lägg till att vi har en uppgrävd trädgård och spår efter stora fula grävmaskinen och till sist ett nersågat fint äppelträd som fallit offer för den....är det konstigt om jag inte vet var jag ska börja någonstans och hur ska jag få inspirationen till att börja???



Nu är det visst dags att försöka få in barnen ser jag ....visserligen påsklov men en annan ska ju jobba kl 8 !


Ina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards