Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

E väl dags nu......

Av ina - 23 oktober 2011 17:32

Kanske e dags att skriva något här kanske.....Nä jag har inte haft tid eller ja hur lång tid tar det att skriva ner något här då egentligen ....ingen aning har haft bloggtorka totalt ett tag och sen har jag varvat mina graviditetsspyor med magsjukespyor så roligare än så har jag väl inte haft det . Vi håller iallfall på eller FORTFARANDE  på med hallen kanske man kan uttrycka sej ,idag har vi målat lite liste och jag har "pysslat "upp en liten väggdekoration i våran vita hall ,blev rätt nöjd faktiskt :) Idag har vi för övrigt varit i Gullringen ,ville har ju simskola på Söndagar och nu har vi ju 1 till simmkunnig i familjen vilket är skönt ,silverfisken tog han denna gång vår duktiga Ville!


Pappa och en son är just nu på ishockey ,otto sitter vid tvspelet ajaj inte bra att låta en 4åring sitta där va :) men ibland så är ju tvn den bästa barnvakten faktiskt!


Tänkte jag skulle ta och skura av vårat skitiga köksgolv och sen slänga in lite tvätt i torktumlarn innan soffläge så ja det får vara bra för nu lovar komma tillbaka imorgon   



Ina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards