Alla inlägg den 13 mars 2011

Av ina - 13 mars 2011 12:02

Hemma en stund ,Hugos lag har 1 vunnen match och en förlorad ,jag är skyldig Hugo 20 kr för att han gjorde mål   

Har slängt ihop en köttgryta som kokar på spisen ..om en stund kommer Tyra sen blir det match igen vi kvart i 1!

 

Sol till er alla ...fast här finns ingen :(

 

 

Ina

Av ina - 13 mars 2011 09:31

 Full rulle hela dagen lär det bli här , Hugo har fotbollscup ,spelar sin första match precis nu ,kl 11 ska jag gå bort till bowlinghallen med Ville på "bowlingskalas" ,ska sedan ta hand om Tyra medans min bror och sambo ska iväg till simhallen men Wilma (få  lite egentid med mamma och pappa är ju bra )Blir väl att gå bort och titta på fotbollen emellanåt när Hugo spelar sina matcher ,det är ju alldeles perfekt och bo nära Idrottshallen alltså   Ikväll blir det väl också gå bort och kolla på VH kval kan jag tro även om jag nog inte kommer se hela matchen för Otto brukar tröttna rätt fort ...ska hinna få i oss lite mat emellan detta också och ta hand om jätteberget av nytvättade kläder som ligger här och ska vikas så bäst att sätta fart ......

 

Ja ni kanske vill veta hur det gick hos tandläkaren ? Är nu 1345 kr fattigare ett litet litet hål i en gammal lagning hitta de  så nu är jag fin i mun 1 år till   får jag hoppas ,men det e fan inte billigt alltså ,tur man fick de ynka 300 kr i tandvårdbidrag !

 

 


Ina

Ovido - Quiz & Flashcards