Alla inlägg den 8 maj 2011

Av ina - 8 maj 2011 19:37

Hejhej skriver ett litet inlägg så här på kvällningen...ja jag vet det är på tiden!! Jag har fullt upp med allt och ägnar inte tiden just nu åt att sitta inne på ändan framför datorn när vädret ute är helt underbart ....i helgen har vi varit ute mest hela tiden ,har till och med lagat maten ute i form av grillat   

Igår var Hugo och Ville med mormor och morfar och kusinerna och tittade på Betesutsläppet ,ja ni vet när kossorna får komma ut i naturen och känna på gräs   de kom hem med ett par liter mjölk också ..det är ju inte fel ,Jag älskar ju iskall mjölk !!!

Nu ikväll har jag föresten bakat bullar,det är gott till mjölk ,och det måste ju finnas i frysen till alla fikastunder på soldäcket som börjar ta sej klart ,Jocke står där ute och skruvar trall för fullt och han kommer nog stå där ute ett par timmar till om jag känner han rätt .

Jag ska få ordning på barna här ,vet att det är svårt att gå och lägga sej när det är så ljust men det är ju inte sommarlov än ...denna vecka jobbar Jocke kväll så barnen behöver inte gå upp kl 6 utan får sej lite sovmorgon ,och jag behöver inte heller stressa utan kan ta det lugnt och gå direkt till jobbet ,skönt det


Ina

Ovido - Quiz & Flashcards