Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Att blogga eller inte...

Av ina - 15 maj 2012 15:10

Att blogga eller inte blogga det är frågan det.....gör ett försök igen :)  Japp vad har hänt här då de senaste månaderna hmm jo Saga närmar sej 4 månader strecket och har utvecklats en hel del ,hon e en tjej med humör vill jag lova vet vad hon vill och inte ...äter som en häst varannan timme (känns som man inte gör annat än och sitter där och matar skönt när man ska introducera vanlig mat till hennen och det kommer hon ÄLSKA ni ska se henne när hon sitter med vid bordet ,hur stora ögon spanar in tallrikarna framför henne och dreglet hänger ur munnen på stackars liten som inte får smaka ..men snart så lastas det säkert in för fulla muggar :) Ja hon väger dryga 7 kg och är 56 cm lång en lite "knubba" som vi säger ! Hon döptes föresten den 5 maj och det var väl inte något hon direkt gillade heller ...skrek i högen sky innan hon sov sej igenom resten ,men hon var inte riktigt kry utan hade en förkylning som bråkade men jaja nu är det gjort iallafall.


Idag är det Tisdag och en dag som alla andra ....J jobbar kväll och jag sköter ställningarna här hemma ,fotbollsträning för Ville ,och mamma har varit snäll och inhandlat nya fotbollsskor till honom idag ...hoppas de är bra snygga var de iallafall! Hugo har sin dans samtidigt så det blir väl en tripp till min lillebror och kolla in nya lägenheten (den sista av oss syskon har nu lämnat boet :)


Titta jag lyckades med ett inlägg ju !! Dax för att hitta på någon mat .....äta bör man annars dör man heter det ju :)



Ha det bra


Ina





                                                  

                                                  
       Saga Iris Freja     

                                               

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards