Direktlänk till inlägg 28 maj 2012

måndagskväll

Av ina - 28 maj 2012 22:29

Sitter här och njuter av lugnet och tystnaden, har så svårt för att gå och lägga mej innan J kommer hem, så jag skriver väl ett inlägg . Igår blev vår lilla tös 4 månader .....tiden bara springer iväg,nu äter hon ju vanlig mat också och det var väl som jag trodde bara för oss att ösa in ,hon gapar likt en fågelunge ...så nu lär hon lägga på sej ordentligt , blir nog ingen liten nätt tjej  det här,men det springer hon av sej som man säger   hon rullade för första gången från rygg till mage och tillbaks idag också ,hon som bara legat där och inte varit intresserad alls av att öva ....men där kom det tillslut !


Klickade hem mej en ny barnvagn idag också ,hon är lite för liten för den just nu men bra att ha som extra vagn nu när vi ska iväg till helgen och så måste vi ha en som inte tar så mycket plats jag hoppas attjag gjorde ett bra val ,har ju provat Brio ,Emmaljunga och nu senast en Crescents barnvagnar  Valet denna gång blev ett helt annat märke ,vilket det blev får ni se om ett par dagar då den kommit hem   


Nu stänger jag ner för ikväll så gonatt på er !


Ina


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards