Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Sov då barn!!!

Av ina - 29 maj 2012 21:32

Ja som rubriken lyder så är barnen hur pigga som helst ikväll....den enda som sover just nu är lilla O ,tror nog V kommer sova om en stund också nu när han äntligen kommit ner under täcket ,brukar bara ta ett par minuter innan han slocknar. Saga och jag ligger här i soffan och myser en stund ,finns ju ändå inget att titta på Tvn ,har programmet Malmöpolisen på i bakgrunden ..inte för att det är något ha men lyssnar väl på ena örat!


Imorgon är det Onsdag och Hugo ska ha uppvisning på sin Breakdans,denna gång heter Föreställningen Drömmar och det är hela Kulturskolans dansgrupper som medverkar ,de är verkligen jätteduktiga,till Hösten fortsätter Hugo på termin 3 och han har fått mycket beröm om hur duktig han är vilket gör oss stolta i hjärtat att höra   




Ina




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards