Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Nya vagnen blev en....

Av ina - 31 maj 2012 21:27

Nya vagnen blev en Kronan ! En röd blidde det och perfekt verkar den vara att ha som extra vagn och när bilen packas full då den inte tar så mycket plats...det blir ju inte så mycket över innei bilen när man är 6 i familjen,tur att J införskaffat takbox också :) vagnen är också bra just nu när Saga inte sitter själv än då det är helt platt liggläge på den ,hon har förresten somnat i den 2 gånger redan då jag la henne i den då jag hade lite att göra,den är ganska så ombonad så jag tror hon känner sig trygg i den.Skulle nu lägga upp en bild men hmm fattar inte hur man gör det på ipaden som jag bloggar ifrån...ser inte riktigt ut som på den bärbara datorn så ni får vänta tills imorgon :)Nu ska jag ha en timme ina ego tid innan J kommer hem ,hoppas inte Saga får för sej att vakna nu bara,tassar runt på tå!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards