Direktlänk till inlägg 11 augusti 2012

lördags kväll

Av ina - 11 augusti 2012 21:58

Haft kalas idag,dubbel kalas ,för Hugo som fyllde den 3dje och ville som fyllde i juni ,det blev grillat och tårta till efter rätt. Hade tur med vädret detta år och kunde sitta på altanen det är ju det man vill när man fyller år på sommaren !

Nu ska jag sätta fötterna i i ett fotbad och sen tigga till mej lite fot massage :-P kommer med all säkerhet somna !

Trevlig kväll på er

Ina

Måste bara visa en sån härlig bild J lyckats ta på vårt glada lilla troll också


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards