Alla inlägg den 14 november 2012

Av ina - 14 november 2012 22:02

Jaha här halv ligger jag i soffan och kollar fotboll och stalkers på 3an ,ja hoppar mellan kanalerna alltså ,värken i ryggen känns bättre efter dagens besök hos sjuk gymnasten,något diskbråck är det troligtvis inte utan en kraftig låsning i nedre kotorna vilket gör att det stelnar till ,med order om att inte lyfta ( inte så lätt när man har en 10 månaders bebis som gärna vill bli buren) och ett tränings program kom jag därifrån ,lite full i skratt eller om jag skulle ta illa vid mej kanske :-/ när han kände på rygg o mina bort tappade delade magmuskler haha sa att här finns det mycket att träna ! Men efter 4 barn så höll han ju med om att kroppen tar stryk :-) men jag ska komma igen och komma igång ,det är ju mitt mål !

Ina

Ovido - Quiz & Flashcards