Alla inlägg den 15 mars 2012

Av ina - 15 mars 2012 12:37

Dags för något inlägg kanske......Dagarna går ju så fort och inte vet jag varför ??? Redan Torsdag den 15 mars och imorgon är Saga redan 7 veckor   och om 8 månader fyller Otto 5 men där är vi ju inte än hoppas jag utan har ju en förhoppningsvis  lång härlig vår och sommar framför oss innan hösten kommer! Håller på att städa men tog en paus ,saga är verkligen en knäunge eller bäramejunge  hon hänger just nu på min mage och sover som en liten gris ....köpte ju mej en Baby björn bärsele och än så länge så trivs hon med att hänga i den ..men såklart hon gör när hon får hänga med sin mamma överallt då!!!! Får se hur länge rygg och nacke pallar med det bara.

Nähe nu kommer skolbarnen in genom dörren snart då ....hungriga som vanligt men idag kan de ju leta igenom skåpen om de vill för de är TOMMA ,undrar vem som äter upp våran mat egentligen ,jag är det inte och om det är barnen så skulle de väl lägga på sej lite mera va   ....mina långa smala barn ,JOAKIM det måste alltså vara du!


Tillbaka till städningen då.......


Ina

 



Ovido - Quiz & Flashcards