Alla inlägg den 9 november 2010

Av ina - 9 november 2010 17:46

Så har jag premiärskottat då  känns väl sådär kul med snö nu tycker jag hade gott kunnat dröjt ett tag som sagt .Har tagit hand om en hel hög blöta kläder också,det är tur vi har en skotork o varma element för det går åt när man måste få allt torrt till imorgon ,får snart in en ny omgång kläder då barnen snabbt försvann ut igen efter maten .

Har skickat ner J till Lindex för om se om han lyckas byta termobyxorna som vi impulshandlade till Hugo innan vi kom hem de var alldeles för stora och ändå tog jag en stl mindre bara för att han är så smal men men ..Ja nu kom han visst  hem här med ett par termobyxor från Cubus istället då stl var slut men de ser nästan likadana ut så de blir nog bra får vi hoppas !


Nu vet jag inte vad som händer ,har jag tur så kan jag få lite skön fotmassage av J får slå på min extra charm kanske   Nä nu ska jag gå o pussa lite på Sötis- Otto tror jag   Ha en bra kväll ni som läser!



Ovido - Quiz & Flashcards