Alla inlägg den 23 november 2010

Av ina - 23 november 2010 09:00

Är hemma med sjuk Hugo idag har ont i magen ,fick gå och hämta honom redan igår i skolan ,magsjuka går ju men jag HOPPAS nu verkligen att vi andra klarar oss för på fredag är det ju ullaredsdags !!!!!!



Får ägna dagen åt att göra lite Adventsfint istället ,hade tänkt baka lussebullar men eftersom J lyckats med ja det som inte är första gången   fått med sej mitt kontokort till jobbet så är jag pengalös idag ...kanske jag kan få ihop det ändå till lite jäst o saffran bara det slutar snöa så kan jag ju kanske ta en sväng ner till affären .


Så vad glad jag blev nu då !!! Har prescis plockat upp alla leksaker på Ottos rum och allt smålego men nu vände han på lådan igen.....Roligt!!!!!!


Nu vaknade Hugo , så dags för frukost Ha en bra dag ni som läser!

Ovido - Quiz & Flashcards