Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Buzzadordags igen! LOVEFILM

Av ina - 23 mars 2011 19:02

Eftersom jag är en BUZZADOR och får prova olika produkter så är det dags igen:


Denna gång ska vi prova LOVEFILM  som alltså är hyrfilm direkt hem i din brevlåda! Ska få prova på det i en månad med 4filmer och se vad vi tycker om detta ,fick hem de 2 första filmerna redan idag (beställde dem i förrgår så fort går det !)


Det går alltså till så här:1 Välj dina filmer bland 20000 titlar

                                     2 Filmerna kommer hem till dej

                                     3 Se och behåll filmerna så länge du vill

                                     4 Skicka tillbaks dem i det portofria returkuvertet


                                         Visst är det smidigt!



Vill ni också bli en Buzzador så gå in här http://www.buzzador.com/ ni kommer får svara på frågor om dej själv och om ni har turen så blir ni utvalda till att kostnadsfritt få prova olika produkter!


  

                          Bilden kom visst upp och ner   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards