Direktlänk till inlägg 1 maj 2011

Dagen

Av ina - 1 maj 2011 21:10

                    En bild från dagen ute i Brånhult


  


Är alldelles för trött för att få hjärnan att tänka ,helgen har gått för fort som vanligt och man har inte hunnit allt det som man tänkt men altanen är färdigmålad på insidan och Jocke har kämpat ner alla plintar till soldäcket ...trädgården ser mer eller mindre ut som en sandlåda nu så imorgon blir det projekt kratta sand och plantera nytt gräs på schemat!

 

Nu blir det ostbågar ..måste ju äta upp allt innan helgen är slut eller hur!




Ina  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards