Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Ge mej ett rejält åskväder!!!

Av ina - 12 maj 2011 16:25

Fy jag dör av värmeslag ...älskar sol och värme men hatar den kvalmiga luften som är nu GE MEJ ETT REJÄLT ÅSKVÄDER!!! Har nyss kommit hem från en promenad förbi fritids och hämtat hem barn + ett extra idag ,gick vägen åt fel håll bara för att låta barnen få se några av cirkusdjuren som är här på besök,föbi affären och sen tillbaks uppförsbacke hem puh ........ska vänta med att laga mat tills Villes kompis blir hämtad om en stund ,sen efter maten blir det inge mera idag, dusch och  slöa med barnen framför någon film ja så ser våran kväll ut idag och imorgon är det ÄNTLIGEN fredag gud vad jag har längtat   




Nej vi ska inte gå på cirkusen jag är helt emot detta med cirkus tycker det är plågeri mot de stackars djuren som tas ut och in hela tiden och får leva den mesta tiden instängda och rullandes på vägar!!! Och vad är det för djur de har nu då stackars långhåriga ko eller tjur, jag bara undrar vad är det för konster som den ska visa upp????


            

                                 Ett av de stackars djuren i bur



Ina

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards