Alla inlägg den 24 juli 2011

Av ina - 24 juli 2011 20:43

                  Så här härligt hade vi ett par dagar på Öland

Av ina - 24 juli 2011 20:29

Så var det redan Söndag och vi har kommit hem från Linköping där vi tog ett varv på Ikea och avslutade med 3D bio Kung Fu panda! Nu är jag så trött i hela min kropp att jag nog bäst snabbar mej att skriva klart här innan jag somnar sittandes  ,ska ju upp kl 6 imorgon och åka till jobbet  

Har förresteen gått in i vecka 15 nu OCH KRÄKS FORTFARANDE fy e så trött på att må illa nu men det ska ju vara ett gott tecken att må illa så ja får väl tänka på det kanske   kommer ju inte gå upp så många kg heller haha!!


Känns som att hösten redan är på intågande här ,lite kyligt och det börjar redan skymma ,denna sommarn försvann visst lika fort som den kom ,får hoppas att det blir en härlig sk Brittsommar i Augusti /september istället .


Nä känns som jag bara svammlar om ingenting är för trött för att sitta här ,säger trevlig kväll till er som läst istället!


Ina


Ovido - Quiz & Flashcards