Alla inlägg den 29 juli 2011

Av ina - 29 juli 2011 07:53

Gud vad hjärnan min strular ...glömsk och tankspridd har jag blitt kom inte ens ihåg mitt lösenord till bloggen nu någon mera som fått denna åkomma när de är gravida ???? Jag säger ju det jag får ALLA symtom eller biverkningar denna gång ,illamående ,migrän ,högt blodtryck,foglossning näsblod,nästäppa,HALSBRÄNNA fan nu låter det ju som jag bara gnäller men nej det är ju härligt ändå att veta att detta för med sej något gott mot slutet,jag är bara inte van ,har ju gått igen om de andra graviditeterna utan större problem   men jag överlever det gör man ju .......

Sitter här ensam ,J fick rycket igår och fixa träningskort på gymmet så han är redan och kör ett pass ,men det kan han behöva hihi. Får väl ta och följa med han någon gång nästa vår så där och köra varsitt pass på spinningen .....om jag får orken tillbax puh...


Nä jag stängde ju egentligen på datorn för att göra av med våra pengar ,betala räkningarna alltså ,sen tänkte vi åka till västervik ,har visst lovat barnen varsin hamster i födelsedagspresent ,Ville han kunnde knappt sova igår  för så pirrig var han ,ja får väl återkomma här i eftermiddag med bild på den lilla gulliga saken !


Tillsdess ha en bra dag!


Ina


Ovido - Quiz & Flashcards