Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av ina - 7 augusti 2011 17:31


Tur man inte varit med om att barnen fått ett sånt galet anfall när man varit och handlat .......inte än ialllafall   

Av ina - 7 augusti 2011 15:40

Måste bara berätta om något underligt som hände mitt under begravningsakten  i Fredags ,en fjäril kommer flygande runt runt i kappellet ,samma fjäril eller en lika dan (för de tvivelaktiga ) uppenbarar sig senare på ett annat ställe där det sk begravningskaffet var ,Jag och många med mej är säker på att det var /är ett tecken och när man läser om vad en fjäril i det sammanhängandet betyder så står det så här :          

                                            Fjäril

                  Det här är ett starkt tecken på en ny början på ett högre plan,

                  Precis som fjärilen som kommer fram ur sin kokong går man in i en

                  period av pånyttfödelse och transformation.

                  Fjärilen är en mycket  gammal symbol för själen och till och med

                  för själva livet .



Vad tror ni?

Av ina - 7 augusti 2011 15:19

Denna regniga Söndag har vi haft kalas för Hugo ,vi åt grillad kyckling och potatisklyftor , Joakim stod under garagetaket och grillade medans regnet öste ner men men så är det ju alltid ,det spelar ingen roll att barnen fyller år på sommaren vi har nästan alltid fått sitta innne ändå för att vädret inte är så somrigt som det borde vara i Augusti!


Barnen har gått ut nu när det är uppehåll och solen tittar fram lite ,är så kvavt så jag lät Otto gå ut utan regnkläder ,det finns ju tvättmaskin ju !

själv ska jag passa på att läsa lite nu när det är lugnt sen vet jag inte vad som hittas på . Imorgon återgår vi till rutiner igen upp kl 5.30 gäsp inge roligt alls  men man brukar komma snabbt in i det ,jag kan ändå inte sova länge på morgonen längre då det bara gör ont i kroppen ..håll tummarna för att barnen kommer vara lika lätta att få upp ....nja vi får la se!



 

Ovido - Quiz & Flashcards