Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av ina - 19 augusti 2011 18:46

 

          Otto och jag höjer Fredagsstämmningen med ERIK SAADE!

Av ina - 19 augusti 2011 18:33

Tråkigaste fredagen på länge ,J bara jobbar och jobbar och här sitter jag med en eländig foglosssning ,fick tom stanna hemma från jobbet då jag insåg att det inte skulle gå att åka lämna barnen och ta mej ner till bussen ...hoppas det e bättre imorgon då vi ska åka till  Linköping känner mej instängd här för tillfället !!!!!!!!


Funderar på vad vi ska äta för gottt när J kommer ,kräftor har jag fått sug på tror min sk cavring denna gång är mat från havet fisk fisk och fisk ,ett smart barn kommer väl då va :)

Revbenspjäll är ju gott annars eller tacos kanske .....gud vad jag är hungrig nu får han komma hem snart alltså !


Hoppas ni har det bra vad än ni gör


Ina

Ovido - Quiz & Flashcards