Direktlänk till inlägg 2 september 2012

söndag kväll

Av ina - 2 september 2012 19:11

Ekar det tomt här bloggen? Ja det gör det visst :-) men vi gör lite allt möjligt om dagarna och nu e helgen redan slut , känns lite tråkigt faktiskt men inget att göra åt , vi får börja längta till nästa :-)

Håller på att ta fram lite kvällsmat här och underbart goda hem inlagda gurkor på leverpastej är inte helt fel då! Minns att jag var otroligt sugen på just det här för 1 år sen när saga låg i magen :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards