Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av ina - 25 oktober 2010 18:56

Har varit och storhandlat nu ...ni som läst förut vet att jag hatar att storhandla !!! Känns som att när jag går in i mataffären tappar bort mej helt och  hållet och inte alls vet vad det är som jag ska handla ,att gå i andra affärer är inga problem men när det är dags att göra de där matinköpen då blir det stopp i min hjärna tom J sa idag att kan du vara med här lite så vi får med oss någon mat hem suck önskar han sa att jag kunde stanna hemma jag överlåter gärna allt ansvaret för det till honom  .

Nu ska jag lägga mej i soffan med värmedyna på nacken ett par minuter innan familjen kommer hem från farmor .Kl 8 sitter jag bänkad för sista avsnittet av Ullared .....och vet ni jag ska snart dit tjooohooo det är en affär för mej!!!!


                         Trevlig kväll på er!

Ovido - Quiz & Flashcards