Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av ina - 31 oktober 2010 18:25

Ja nu är det mörkare 1 timme tidigare, man blir ju inte direkt piggare av det men man får glädjas över att det bara är 4 veckor kvar till Advent då alla fina ljus lyser upp hos oss!


                         




                                   

Av ina - 31 oktober 2010 12:25

Äter tacos eller rester från igår ,inte så värst gott men kände att jag nog borde äta lite efter att det börjat snurra i huvudet:( Har målat i Ottos rum nu och ska fortsätta med att plocka ihop allt snart ,ska bestämma oss för vilken väggdekor det blir på väggen oxå .De andra i familjen är i Gullringen men kommer väl snart hem tror jag ,blir nog en promenad kanske då ,inget roligt väder men ut måste man ju och få lite luft iallafall. Denna vecka är det höstlov men det blir fritids/dagis 2 dagar för barnen sen har vi ledigt hela familjen ett par dagar   


Nä nu återgår jag till arbetet igen när jag får göra roliga saker mår jag som bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards