Direktlänk till inlägg 28 november 2010

Trött snöig söndag

Av ina - 28 november 2010 13:14

Så nu äntligen kanske jag kan skriva nåt litet inlägg här   J och jag är trötta idag efter Ullaredstrippen ..man är väl ganska galen som sätter sej i en bil och åker 40 mil för att handla va ???:) Nere i källaren  står nu årets julklappar och väntar på att bli inslagna ,hittade nog allt som barnen önskade sej tror jag ... Det blev bla : Ds spel ,ps 3 spel ,lego, bilar, en Rory Bilbana till otto ,vanliga spel,ja kommer inte ens ihåg vad vi köpt nu MEN skönt att allt är klart så man slipper den värsta sortens stress de närmaste dagarna ....behöver lite lugn och ro känner jag..blir lite mycket ibland men det är väl så de flesta har det som har barn , jobb och hem att sköta.......Barnen har varit ute i vårat snöväder och lekt ,har just ätit lite och nu sitter de och tittar på film nere hos Hugo ,jag ska lägga mej på sängen en liten stund ...det slår lock för mina öron hela tiden vet inte vad det är släpper oftast då jag lägger mej ner ....Måste ner till stan sen och se om jag hittar en jacka till Ville då jag slet sönder dragkedjan på hans förut inte med mening alltså  Ska se om jag kan få J till och baka lite bröd sen med vore gott :) Ja lite svammel skrev jag visst ner här men det får duga har ingen ork till och skriva och hjärnan funkar inte så värst bra när man är trött ...


                          Hej på er så länge!


 
 
Greger

Greger

28 november 2010 14:13

Trötta söndagar må vara tråkiga, men man blir utvilad =)

http://www.brajulklappstips.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards