Alla inlägg under november 2010

Av ina - 19 november 2010 07:57

Så igår hade jag en bra dag ,och tänk att min J överaskade mej med precis det jag allra helst ville ha Tack !!!!!!


                     

             Paketet med röda snöret hade Hugo gjort själv till mej i skolan  !






Är ni nyfikna på vad det var jag fick så var det detta fina halsband med mina barns namn ingraverat   

   


                                     



         

  

Av ina - 17 november 2010 18:30

   Nu när advent närmar sej så myser vi framför tvn med  våran samling av     

   julkalendrar ,vet inte vilken som jag tyckt bäst om genom åren men Sunes

   jul är bra,tycker det hör till julen att titta på julkalendern stor som liten !

   Nu ska vi titta på mysteriet på Greveholm se vad otto tycker om den !

 

                  

 

 

 

 

                                              

Av ina - 15 november 2010 12:23

                

         GRATTIS OTTO

 

           

           3 ÅR IDAG! 

 

 

                     

Av ina - 15 november 2010 01:30

Nu för 3 år sen åkte vi in till förlossningen i västervik drygt 6 mil på snorhal väg med 3 min mellan värkarna kl 02.26 efter att ha varit på förlossningen 15 min och 1 timme efter första känning kom han ut som en raket !! Våran älskade lilla gullunge!


    

Av ina - 11 november 2010 13:19

                                  En jättesnygg klänning från Lindex

                                           Måste ner och prova !




                                



                              

Av ina - 11 november 2010 08:34

Oj fler än jag som tycker att dagarna /veckorna går fort eller???Sitter och skriver ner vad man ska handla i Ullared ,  2 veckor kvar ,försöker också komma fram till vad man ska ge barnen i julklapp ,helst vill man ju köpa sånt som de verkligen behöver men det vill de väl inte bara ha ..hur kul e det att få fodrade regnkläder tex i julklapp   lego önskar de sej som alltid och Hugo vill ha en klocka ,har hittat en här på nätet med en dödskalle som jag ska köpa jättecool!


Läser förresten många bloggar ,läste nyss att Mirka ja hon i 10barnsfamiljen i programmet Familjen Annorlunda är gravid igen med barn nr 11 !!!


               Nu lyser solen ute ser ut att bli en fin vinter dag här

                                såna dagar älskar jag !


          

Av ina - 10 november 2010 18:00

                       Jag tävlar om nya julgardiner  








Av ina - 10 november 2010 14:33

Bloggar från mamma eller hon är på jobbet så bara lillebror hemma ,otto bygger koja med mormors kuddar som katten Stina bara river ner ....full fart på den katten också men den de hade innan tar nog priset HELT GALEN kunde inte vara still 1 minut tror jag ,på det dryga året de hade henne innan hon försvann hann hon förstöra både tapeter och soffa ,attackerade allt som kom i hennes närhet hon ville vekligen vara den som bestämde ! Och jag som har/haft världens snällaste katter   som aldrig varken bitit eller rivit någon ja det kan bara bero på en sak bra uppfostring eller hur  

Ovido - Quiz & Flashcards