Alla inlägg den 5 september 2010

Av ina - 5 september 2010 19:11

Nu ligger barnen i sina sängar,ljusen är tända och så lite gott framplockat   de här timmarna innan veckan sätter igång är nästan lite heliga här tror jag ....har varit lite för full rulle på barnen idag oxå ...det märks i mitt huvud men med lite sömn snart så blir det nog bra .

Av ina - 5 september 2010 15:19

  


          Tittade nyss på Villes skor..är de välanvända eller???? 

Av ina - 5 september 2010 15:11

Ja  så skulle nog min pappa uttryckt sej om en dag då det inte händer något roligt....Här är det en vanlig söndag som fick bli en "rensa i röran" dag ,städar ur barnens garderober ,plockar bort urväxta kläder och kläder som ligger där och inte e dugliga enligt mina barn   ska oxå snart försöka få dem att prova sina jackor de hade i vintras för och se hur mycket som egentligen behöver inhandlas i år ....


Ska skicka Hugo på fotbollsträning om 30 minuter och passa på att gå en runda med familjen så man kommer ut lite iallafall.


Hoppas ni har det gott!

Av ina - 5 september 2010 11:36

Då blir det mitt första inlägg på denna blogg då ....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards