Alla inlägg den 23 september 2010

Av ina - 23 september 2010 14:55

            Med 3 månader kvar till Julafton så låg i brevlådan idag :





                                    Jotex Julkatalog



                                

               och ett nys om att 2010 års Blossa Glögg kan förhandsbokas nu

              

                               

                Väl värd att prova med en smak av saffran och cognac

               


Av ina - 23 september 2010 10:39

Ont det gör ont det gör ont överallt .....men nacken är värst kan ju knappt vrida huvudet åt vänster idag hemska jäkla nackspärr som man ska dras med    


Annars så hade jag ju tänkt städa av lite här idag ..dammet ligger som ett lager överallt och sen köra det dagliga varvet med damsugarn,ja jag damsuger varje dag det är väl nästan som man fått en mani på att göra  det kanske....men jag lovar det behövs det är ju inget jag gör för att jag tycker det är kul lixom .....detta inlägget vart väl väldigt intressant :)


Hoppas ni gör något roligare idag !



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards