Alla inlägg den 10 september 2010

Av ina - 10 september 2010 07:57

Så äntligen fredag ,iof sej så tycker jag dagarna springer iväg men det är något visst med fredagar ändån ! Idag står mycket på schemat på förmiddagen, ska städa och gå ner till stan och titta om jag hittar några snygga gardiner till köket (fick ju våra nya fönster uppsatta för 2 veckor sen )känns lite stelt just nu när det inga finns och inte vill jag hänga upp några jag har inte  Vill ha lite höstnytt !

Ska till biblioteket oxå så Otto får låna sej några nya böcker men jag vet väl vad det blir ALFONS ÅBERG ,kan erkänna att jag e jäkligt trött på den där Alfons nu har läst böckerna om och om igen säkert 1000 gånger!!!!!!

Nu är klockan lite över 8 och skolbarnen är iväg skickade till skolan ,Otto tittar på Bollibomba och jag ska ta och vika lite tvätt !



Hoppas dagen blir bra!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards