Alla inlägg under mars 2011

Av ina - 19 mars 2011 17:41

Varit i västervik J och jag idag på shoppingrunda ,tacksam för att mormor ställer upp och är barnvakt ibland kom hem med lite av varje och fick en jacka av J ....även om jag sa att jag egentligen inte tänkt ha en ny jacka i vår ,så nu kör vi på nästan likadana 8848 jackor snygga som attans  

 

Väntar på lite go lördgsmiddag ,luktar väldigt gott från köket ,blir någon wok med lövbit och asiatiska inslag tydligen yammi !

 

Kvällen blir väl lugn ska se Körslaget om jag inte minns helt fel att det börjar ikväll  blir förresten en alkoholfrikväll men vad gör det läsk e ju gott det me!

 

Ina

Av ina - 18 mars 2011 18:26

Vi kom iväg till simhallen iallafall,åkte direkt efter att J kommit hem ...skönt att spendera Fredagen med familjen  varken min nacke eller arm tyckte dessvärre inte att jag skulle simma så mycket idag så tog det lugnt med Otto som mest ville sitta och mysa i mitt knä idag ,Hugo däremot är som en fisk i vattnet lik pappa haj   idag tränade de dykning efter ringar på botten och simglas ögon som lilla O slängde ner !

 

Nu fixar barnen mat med pappa i köket ska bli gott har inte ätit något på flera timmar ..känner att jag börjar må illa och är darrig ,måste verkligen ta och skärpa mej när det gäller att äta......

 

 

 

Hoppas ni får en bra kväll

 

 

Ina

Av ina - 18 mars 2011 12:36

  


                       Äntligen lossnade tanden !

 

 

 

Ina

Av ina - 18 mars 2011 10:27

Så e den tillbax igen ja jag menar SNÖN  ....är alldeles vitt utanför fönstret jag som vill känna gräs under mina fötter NU! Jag vill ligga i solstolen med min bikini på( tror grannarna skulle ta illa upp ifall jag var utan   ) vill se mina barn lekandes i gräset under den blåa härliga sommarhimmlen i 30 graders värme !!Jaja någon gång kommer väl sommaren ..mycket kan man styra över men vädret kommer alltd bli som det blir!

 

Ska väl ta och göra något här hemma när jag ändå blev hemma med Ville idag ......kanske blir det simhallen när J kommer hem ...känns nästan lite lyx med all kvalitetstid vi har nuförtiden då han kommer hem redan efter klockan 14 ! Får väl passa på att ta vara på de timmarna ...lär väl bli övertid på det nya jobbet oxå tids nog.

 

 

Ina

 

Av ina - 17 mars 2011 12:53

Väntar hem barnen ,blir att gå ner en sväng på stan innan J slutar och plockar upp oss på vägen. Ska beställa klipptid till mej ,köpa nya duschdraperi bla!

Senare kommer det besök hit ska hitta på någe gott och bjuda de små barnen och mamman på oxå då   

 

Ina

Av ina - 16 mars 2011 18:46

               Vad vore livet utan nybakad kladdkaka med grädde!


  

Av ina - 14 mars 2011 17:58

 Måste bara berätta nåt kuligt jag såg på vägen till dagis . Går förbi en återvinningscentral och då kommer två pensionärer (antar de var gifta) med varsin rullator med en såndär gul gammal dricka back med skräp som skulle sorteras på ,tänkte för mej själv(skrattade faktiskt lite tyst också ) att de är ju för sjutton värda ett pris i miljömedvetenhet som går och sorterar sitt skräp även om de knappt kunde röra sej framåt (gick inte för fort kan jag lova   ) Själv har jag sorterat sen jag flyttade hemifrån och tycker inte alls att det är besvärligt som vissa verkar tycka som bara slänger ner allt i en påse och knyter ihop ,det är väl det minsta man kan göra för att ta hand om vår planet!

Ja det var det jag hade på hjärtat för nu

Ina

Av ina - 14 mars 2011 11:23

  

Med vår kommer längtan och köpsuget efter en ny garderob men ska man ha något från dessa kataloger som kommit i brevlådan får man nog klicka hem det NU!!!

Ovido - Quiz & Flashcards