Alla inlägg under mars 2011

Av ina - 4 mars 2011 18:18

            

                Är man envis så går det att ta fart och hoppa på !    

Av ina - 4 mars 2011 18:02

Ja sådär ,nu har vi gjort det som flera svenska familjer gör ikväll ÄTIT TACOS (vet att jag kommer få en kommentar om det nu :))Nu är jag så mätt så jag nog inte kommer härifrån där jag sitter blä att man alltid ska äta för mycket ! Nä det blir inte mycket mera här ikväll ,kl 7 blir det och sätta sig framför tv 3 och följa alla deras nya program och se om det är något att ha.

 

Nepp nu ska jag in och väcka J för den utlovade massagen som jag mutades med om jag tog disken   ska bli sååå skönt !

 

Ha en trevlig fredagskväll !

 

Ina

Av ina - 2 mars 2011 17:32

Mätta och belåtna är hela familjen ,ska ta våran runda om ett par minuter ,ska ta det för vana nu varje kväll att ut och gå en stund ..känns skönt att det är på väg att bli ljusare ute,kvällarna blir ju genast lite längre ! Idag har man ju äntligen fått lyssna på fågelkvitter också och njutit av solens varma strålar hur underbart är inte det!

 

Ina

 

 

  

Av ina - 1 mars 2011 08:05

Japp idag har vi ledigt Otto och jag ,ska ta och göra en bulldeg alldeles snart ,frågade lilla O om han ville baka med mamma men det ville han inte han blir ju sååå kladdig om händerna ....minsta lilla kladd eller smuts eller blött på kläderna så måste han byta hmm vad har han fått det ifrån då, ingen av de andra barnen har ju brytt sej om det ..Ska stänga på (för 1000de gången ) Ben 10 film åt han fy vilka tråkiga filmer och sen göra en deg ....ska hoppa in i duschen också medans den jäser tänkte jag , Ja det blir bra med en ledig dag känner jag !

 

Ina

Ovido - Quiz & Flashcards