Direktlänk till inlägg 9 juli 2011

Lång dag

Av ina - 9 juli 2011 19:17

Så är vi äntligen hemma igen ..åkte kl halv 9 på fotbollscup med p 04 slutade på andra plats idag ,duktiga killar ,sista  matchen slutade med hela 8-1 till Vimmerby!!

Efter fotbollen så bjöd Joakims mormor på raggmunk och fläsk (ja Joakim och Hugo hade beställt det   ) men det är ju jättegott och väldigt mättande!!!


Vi åkte sen hem och packade ner badkläder för att åka ner till Grodis badlandet och bada lite ,fick med oss 2 extra barn oxå ,varsin kompis till Hugo och ville, nu sitter vi på altanen eller jag gör det iallfall, Jokaim städar ur vår skitiga bil och Otto leker i sandlådan ,min ena bror ville grilla och vi sa oki om han bjuder så han dyker väl snart upp här ..jag vet inte om jag ska ha något då illamåendet gör sej påmind på kvällarna nu istället gahh när ska det sluta ?????



Ja hoppas ni har en trevlig Lördagskväll


Ina  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards