Alla inlägg under juli 2011

Av ina - 6 juli 2011 07:59

Så äntligen SISTA dagen på jobbet innan ledighet!Har just bärt in morgonens brödleverans och överst låg något i godaste laget bla 3 sorters cupcaces med go fyllning av grädde och gosaker mums. ..smakprov för vidare beställning Inte helt fel! Men först jobba lite igen innan det är dags för frukost här. Ha det braIna

Av ina - 5 juli 2011 18:29

Illla jag mår illa IGEN!!!!!!! Äter ju järntabletter och för att försöka hålla magen i något sånär skick dricker jag ett glas med katrinplommonjuice varje dag vilket får mej att vilja spy urk ......Någon som har något annat tips på något godare att äta och dricka så tar jag tacksamt emot tips   


Annars så händer det väl inte så mycket just nu ,både Ville och Hugo har kompisar här och Otto tittar på Toy story 3 för 1000 gången jag själv borde väl släpa mej in i duschen innan Månsen är på tv   



Ina

Av ina - 2 juli 2011 19:06

Vilket åskväder vi hade idag på förmiddagen.....såna rejäla blixt och dunder var det länge sen man hörde ,det var tom så att jag blev lite skakis (jag som älskar åska )det blev helt strömlöst i staden när det slog ner en stund och brandbilar som åkte ut hua!


På eftermiddagen när Joakim kom hem så åkte vi ner till grodis för att barnen skulle få bada och då var det hur hett och varmt som bara den ,en glass blev det oxå  Nu slöar vi framför tvn ,skulle behöva vika tvätt men det e ju såå tråkigt och så blir jag varm bara jag rör mej blä


jÄKLA IDIOTER ni skulle höra hur vissa kör här ute på gatan jag blir så arg!!!!!!



Av ina - 2 juli 2011 09:33

Godmorgon Lördag!

Sitter och äter frukost för andra gången :) verkar vara en hungrig krabat där inne ,har väl först som nu börjat kunna äta riktig mat och känna smaken av att det är gott fy vad dåligt jag mådde för ett tag sedan ,det konstiga just nu är att när jag ätit något fått smaken av äcklig whiskey i munnen ,ni vet sån där rökig smak blä mina smaklökar måste fått spelet helt va? ,tur det finns tandborste och tuggummi säger jag bara !

Joakim jobbar hela helgen så denna helg blir det väl inte mycket av ,hade tänkt ta med barnen ner till grodis och bada i poolerna men vädret verkar inte sådär jätteroligt mest kvavt men ingen sol ja får se vad vi hittar på . Mamma ska komma över med mat snart (biffar ) så då slipper jag laga mat idag iaf :)


Har förresten fått börja äta järntabletter redan nu ,kände ju det på mej,trött ,darrig och hjärtklappning hoppas jag blir piggare snart.


Nä ska väl säga till barnen att klä på sej och komma ut äta ,inte för att de brukar äta någon frukost direkt men något kan de väl stoppa i sej ,lite jordgubbar och mjölk är väl en underbar frukost  


Ha en bra dag


Ina

Av ina - 1 juli 2011 20:31

Så har vi haft ett litet kalas för ville som fyllde 7 år igår stora grabben nu ! Han bjöd på choklad/hallontårta som han bakade själv ,han tycker det är jätteroligt att baka tårtor och kakor   av oss så fick han en hamster ,eller han ska få hämta hem den om några veckor då vi varit iväg på semester ,hoppas bara inte vår mördarkatt får tag i han bara !!!!! Han är värsta rovdjuret och tar allt han kommer över i stackars smådjur ,alldelles nyss så hittade jag fjädrar i källaren ,har ingen aning om hur eller när han kommit indragandes med den fåglen ..han får iaf sova ute inatt som straff!



Är väl lite av sorgens dag idag oxå då de kl 5 ikväll tog beslutet av att avsluta behandlingen av Js farbror ,igår kväll fick han en hjärninfarkt men efter operationen så så konsterade läkarna att det inte fanns mera de kan göra,och vi förstod ju alla att det gått för lång tid och att om han skulle vakna inte skulle få ett värdigt liv utan bara ligga där som ett kolli ......ja du var en snäll människa ,även om jag inte träffade dej så mycket men tycker ändå att det är orättvist att människor som du ska råka ut för sånt här och andra som förstör och "jävlas" ursäkta uttrycket ska skonas genom livet ...hoppas ni fattar vad jag menar .Ja jag hoppas du får det bra däruppe nu ,få träffa Jörgen din bror som lika tragiskt han gick bort för 2 år sen vila i frid.




ina

Ovido - Quiz & Flashcards