Alla inlägg den 6 juni 2012

Av ina - 6 juni 2012 18:24

Uppdatering av dagar som gått   Den gångna helgen befann vi oss i Jönköping  på Rix Fm festivalen ,Otto var helnöjd och dansade "järnet" till Dannys uppträdande ,natten tog vi sen på hotell och avnjöt den goda frukostbuffen innan vi åkte hem på Söndagen.

Idag har vi hunnit med en hel del förmiddagen tog jag med mej de stora pojkarna och Saga till Astrid Lindgrens Värld, Världens bästa lekplats ,skådespelarna som jobbar där har nog världens bästa sommarjobb tror jag !! Det var ju meningen att Otto skulle följa med han också men han totalvägrade , så J fick lämna han hos farmor medans han åkte till träningshuset,han är så duktig  , jobbar bort de överflödiga kilona ,skulle jag väl också ta tag i ...men den dagen kommer ...snart ,har väl ingen direkt kroppsnoja visst en platt mage skulle väl inte sitta helt fel ..får jobba på det ! Eftermiddagen så har vi fixat til trädgården lite ,tömt och flyttat på vår kompost bla,planterade lite nya grönsaker också ,får hoppas de kommer upp innan hösten då det nog var i senaste laget nu att få ner dem i jorden,imorgon ska jag ner och köpa lite blommor till framsidan tänkte jag.


                        Ja här kommer visst lite bilder då jag ändå håller på att tömma minneskortet  


    


         

                                   


Ha en  skön Nationaldagskväll


Ina

Ovido - Quiz & Flashcards