Alla inlägg den 21 juni 2012

Av ina - 21 juni 2012 13:19

Jäkla skit ....förkyld som attans nyser i gång var femte minut ,ont i halsen och körtlarna i svalget ,näsan rinner jippi verkligen roligt !Trotsade dock sjukdomen imorse då j glömde sin mat hemma och snälla jag gick med barnen i släptåg...ja för Hugo var det ju valfritt ...men inget gnäll på hela vägen .....då steg mätaren ändå visade på 5,6 km när vi var hemma! Igår var vi iväg till Ikea ,fick något ryck häromdagen och fick för oss ...eller jag fick för mej skulle J säga ,även om han nog tycker det var / är en bra ide ,ja iallafall så sålde vi av hela vår sovrums inredning ,säng sängbord och byråer ,lite övermöblerat rum då ,nu köpte vi en säng med lådor under istället och på gaveln finns hyllor ,vi byter också vårat sovrum med Otto då det ligger bättre till med utgången till altan så vi kan nyttja den då barnen sover :) ska bli nya tapeter och en större garderob med skjutdörrar senare har vi tänkt men en sak i taget..ska ju njuta av sommaren också!Nähe solen lyser och mitt huvud värker ,blir väl soffläge ett tag då .....InaPs har ingen aning om varför texten jag skriver blir utan mellarum mellan styckena när jag mobil loggar ?

Ovido - Quiz & Flashcards