Alla inlägg den 8 juni 2012

Av ina - 8 juni 2012 14:19

Hemma en snabbis,lagar lite lunch,sen vidare mot G-mormor ,Ville blir hämtad av en kompis,inser av röran här hemma att vi borde städa men det får vara för nu ......


  


En bild från dagen tagen av Otto ,ja nu fick nui se den nya vagnen också ju   


Ina

Av ina - 8 juni 2012 08:48

Min kropp har en inställd klocka .....visste när jag gick och la mej igår att min mobil hade lite batteri kvar ,använder ju den som väckarklocka ,men jag tänkte som så att jag sätter den på laddning när Joakim går upp för jag vaknar alltid då,visst jag sätter den på laddning men glömmer så klart att stäla in larmet ,MEN jag vaknade ändån kl kvart i 7 snacka om att kroppen vet att jag måste upp ...men det är konstigt att man vaknar när det är alldelles tyst i huset för mina barn sover som stockar hela bunten så man kan aldrig räkna med att de kommer och väcker en på morgonen inte   


Nu ska jag fixa till det sista här innan jag tar med Otto och saga till Astrid Lindgrens Värld ,lite fika måste med också! Tänk nästa Fredag är det skolavslutning och sommaren börjar på riktigt   



Trevlig dag på er


Ina

Ovido - Quiz & Flashcards