Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Dagen lider mot sitt slut tlllslut.....

Av ina - 23 oktober 2010 18:24

Vilken tråkig dag ja jag menar vädret då ..har ju regnat hela dagen!!! Fått spendera dagen inne med att spela spel ,vanliga bordsspel och playstation ,lekt med lego har vi oxå gjort .Nu sitter vi i soffan barnen och jag och en kompis till Ville de andra är och köper lite gott :) Har haft lite fikafolk här för en liten stund sen oxå det är alltid trevligt det!


Ska se om vi hittar någon film att mysa till J och jag lite senare ,Otto somnar säkert snart då han hoppade över sin "sovamiddag" idag ! Nu ska vi titta på singsing med Ola Lindholm!


                                   Ha en bra kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ina - 25 februari 2013 08:59

Hej! Jag har flyttat ,"provbott" ett tag och jag tror jag stannar :) Välkomna in http://imittavlivet.blogg.se/     Ina     ...

Av ina - 24 februari 2013 12:37

Av ina - 22 december 2012 07:12

Nä nu går jag upp ,hungrig ,nu har julmaten från igårkväll försvunnit ur kroppen, trött e jag men har mycket att fixa idag GODMORGON!...

Av ina - 20 december 2012 12:00


Så försöker vi hitta lite energi till det här!!    

Av ina - 19 december 2012 17:26

Jaha igår fick vi ommålat i hallen men det var väl inget vi hade bett om direkt färgen heter Proviva blåbärs blå och det verkar vara en himla bra färg må jag säga , även trappen fick sej lite nytt utseende .. Fy f...för magsjuka tvi tvi Själv s...

Ovido - Quiz & Flashcards